A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад
Львівської обласної ради
"Великолюбінський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр
"

Структура закладу

Навчально-реабілітаційний центр включає в себе:

• - спеціальну школу для дітей, які мають порушення інтелектуального розвитку в поєднанні з тяжкими порушеннями мовлення;

• - І ступінь (початкова школа): 1-4 класи (термін навчання 4 роки, вік учнів від 6 до 12 років);

• - ІІ ступінь (базова загальна середня освіта): 5-10 класи (термін навчання 6 років, вік учнів від 11 до 18 років);

• - відділення реабілітації;

► Діяльність реабілітаційного відділення центру спрямована на профілактику та реабілітацію основної патології та супутніх захворювань дитячого організму. Реабілітаційні заходи учням центру надаються відповідно до індивідуальної програми реабілітації та узгоджуються з індивідуальною програмою розвитку.

 Реабілітація в Центрі носить комплексний характер:

• - медична реабілітація – лікарі (педіатр, стоматолог) та молодший медичний персонал (медична сестра) планує і здійснює лікувально-відновлювальні та лікувально-профілактичні заходи;

• - фізична реабілітація – передбачає фізкультурно-реабілітаційні заходи засобами використання спеціального корекційного обладнання, спеціальну лікувальну фізкультуру ( сенсорна кімната, кабінет лікувальної фізкультури, кабінет ритміки);

• - психолого-педагогічна реабілітація – передбачає заняття з профільними спеціалістами; подолання та корекцію наявних у дитини порушень: рухових, мовних, інтелектуальних, поведінкових розладів, порушень спілкування, недостатності вищих психічних функцій (наприклад, просторових порушень), підключення компенсаторних можливостей.

• Процес реабілітації включає в себе широке коло заходів. Головною метою психолого-педагогічної реабілітації дитини з особливими освітніми потребами – допомогти їй стати самостійною в житті настільки, наскільки це можливо та сформувати активну життєву позицію.

• Завдання професіоналів НРЦ структурувати підхід до дитини, підвищити компетентність батьків, дати змогу батькам закріпити отримані результати вдома та використовуючи набуті знання, займатися розвитком дитини в подальшому. 

• - соціально-побутова реабілітація (адаптація) - запровадження комплексу заходів, що створюють передумови для оволодіння учнями(вихованцями) системою знань та компетентностей, застосування яких сприятиме подальшому розвитку особистості (підвищення освітнього рівня, здатність до самостійного проживання та трудової діяльності, організації побуту, адекватного планування самостійного життя)

• Пансіон - структурний підрозділ Закладу, що забезпечує проживання та утримання учнів (вихованців) відповідно до чинного законодавства України (далі чинним законодавством).

 • Учні (вихованці) – здобувачі освіти з особливими освітніми потребами, зараховані до закладу, які здобувають у будь-якій формі початкову, базову середню освіту та профільну освіту.

 • Вихованці закладу зараховуються до пансіону у разі, коли:

 1. місцем офіційної реєстрації та/або фактичного проживання учнів (вихованців) є населений пункт поза межами населеного пункту, в якому розташований відповідний заклад освіти, та час перебування учнів (вихованців) у дорозі до Закладу в один бік транспортом загального користування у міських, приміських (позаміських) і міжміських маршрутах та транспортом, що здійснює спеціальні пасажирські перевезення, перевищує одну годину;

 2. індивідуальною програмою реабілітації учням встановлено обмеження фізичного навантаження; 

 3. Учні з встановленою інвалідністю можуть проживати у пансіоні у вихідні та святкові дні (крім канікул) за індивідуальним графіком та на підставі письмової заяви одного з батьків або іншого законного представника, не більше ніж чотири вихідні та один святковий день на місяць.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора