ПРО НАС
Очолює заклад з 2005 року, спеціаліст вищої категорії, вчитель – дефектолог Мащак С.Й
Кількість дітей в закладі: 47 вихованці, віком від 6 до 18 років.
Ми - комунальний заклад середньої освіти – багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр для дітей з особливими освітніми потребами.
Навчально-реабілітаційний центр створений як багатопрофільний центр для дітей:
з порушеннями інтелекту легкого та помірного ступенів в поєднанні з тяжкими порушеннями мовлення
з розладами спектру аутизму з різними формами когнітивної недостатності
з порушеннями інтелекту легкого та помірного ступенів з різними формами когнітивної недостатності, порушеннями емоційно-вольової сфери
з хворобою Дауна та іншими складними порушеннями
В центрі залежно від особливостей контингенту здобувачів освіти та напряму (профілю) його діяльності для осіб, які мають порушення інтелектуального розвитку в поєднанні з іншими порушеннями, повинні діяти класи (дошкільні групи) для учнів (вихованців) з інтелектуальними порушеннями в поєднанні з іншими порушеннями.
Залежно від напрямів (профілів) діяльності можуть діяти класи (дошкільні групи) для дітей з інтелектуальними порушеннями в поєднанні з іншими порушеннями.
В центрі за погодженням із засновником або департаментом освіти і науки для здобувачів освіти, які не мають складних порушень розвитку, можуть створюватися класи (дошкільні групи) для осіб, які мають порушення інтелектуального розвитку в поєднанні з іншими порушеннями, класи (дошкільні групи) для здобувачів освіти з інтелектуальними порушеннями.
Щороку діти відпочивають та оздоровлюються в санаторіях, профілакторіях, базах відпочинку.
Перебування у нас – це не лише навчання, а й безліч екскурсій, поїздок, цікавих зустрічей.
При кожній нагоді колектив намагається організувати дозвілля учнів якомога більш насичено та корисно.
У закладі освіти ми стараємося створити домашню атмосферу для наших вихованців. Тож усі свята проводимо разом, організовуючи їх цікаво і змістовно.
Діти перебувають у НРЦ з 08:30 до 18:00, тож для них організовано групи продовженого дня.
Вихователі груп не лише спілкуються з вихованцями, допомагають їм із домашніми завданнями, а і майже щоденно влаштовують прогулянки на свіжому повітрі по території закладу
Так як діти перебувають у нас протягом цілого дня, у їдальні навчально-реабілітаційного центру організовано п’ятиразове гаряче харчування.
Харчування – безкоштовне, забезпечується за рахунок обласного бюджету.
Щороку діти відпочивають та оздоровлюються в санаторіях, профілакторіях, базах відпочинку.
Головні завдання:
- забезпечення здобуття учнями (вихованцями) загальної середньої освіти на одному чи кількох її рівнях та/або дошкільної (за наявності дошкільного підрозділу) освіти з урахуванням їх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів відповідно до державних стандартів;
- створення умов для здобуття освіти учнями (вихованцями) шляхом належного кадрового, матеріально-технічного забезпечення, забезпечення універсального дизайну та/або розумного пристосування, що враховує індивідуальні потреби та можливості здобувачів освіти;
- забезпечення системного психолого-педагогічного супроводу здобувачів освіти , зокрема із складними порушеннями розвитку, з урахуванням їх стану здоров’я, індивідуальних особливостей;
- надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг (допомоги) здобувачів освіти центру та змінному контингенту;
- забезпечення навчання здобувачів освіти із складними порушеннями розвитку за допомогою найбільш прийнятних для них методів і способів спілкування в освітньому середовищі, що максимально сприяє засвоєнню знань і соціальному розвитку;
- викладання навчальних предметів (інтегрованих курсів) способами, що є найбільш прийнятними для здобувачів освіти із складними порушеннями розвитку, у тому числі шляхом адаптації/модифікації змісту навчальних предметів (інтегрованих курсів), використання допоміжних засобів для навчання;
- .організація освітнього процесу, що ґрунтується на загальнолюдських цінностях, визначених Законами України “Про освіту”, “Про повну загальну середню освіту”, “Про дошкільну освіту” та “Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків”;
- сприяння набуттю ключових компетентностей здобувачів освіти ;
- забезпечення здійснення реабілітаційних заходів для здобувачів освіти НРЦ , а також для змінного контингенту;
- формування компетентностей для подальшого самостійного життя та соціалізації здобувачів освіти;
- сприяння всебічному розвитку здобувачів освіти;
- надання консультацій батькам (іншим законним представникам) учнів (вихованців) з метою забезпечення їх активної участі в освітньому процесі та соціалізації здобувачів освіти з особливими освітніми потребами і змінного контингенту.
Місія закладу:
Метою нашої діяльності є забезпечення реалізації права на освіту та розвиток дітей з особливими освітніми потребами, їх інтеграції в суспільство шляхом здійснення комплексної медичної, психологічної, педагогічної реабілітації, здобуття освіти відповідного рівня, реалізації соціально-педагогічних ініціатив, спрямованих на створення нової практики загальної та спеціальної освіти.
Допомогти кожній дитині з особливими потребами усвідомити сенс свого життя, адаптуватися та інтегруватися у суспільстві. Створити організаційні, науково-методичні, інформаційні, ресурсні умови, які сприяють всебічному розвитку особистості, задоволенню інтелектуальних, творчих, емоційних та соціальних потреб.
Заклад освіти працює над проблемою « Формування всебічно – розвиненої особистості шляхом удосконалення реабілітаційних послуг, навчально – виховного процесу через тісну співпрацю педагогів, дітей, батьків».
Для всебічного розвитку дітей обладнано:
13 спеціально обладнаних кабінети:
- для індивідуальних та групових корекційно-відновлювальних занять,
- ресурсна кімната,
- кабінет інформатики та побутової фізики,
- кабінет практичного психолога,
- кабінет трудового навчання,
- кабінет лікувальної фізкультури;
- кабінет математики;
- кабінет української мови та літератури;
- кабінет природознавства;
- кабінет соціально – побутового орієнтування;
- кабінет логопеда;
- спортивна зала;
- актова зала;
- кабінет ритміки;
- бібліотека з читальним залом (бібліотечний фонд складає 4741 найменувань).
При школі функціонують:
- психологічна служба;
- медпункт;
- їдальня;
- ігровий майданчик.
Форми і методи методичної підтримки педагогів:
- методична рада;
- шкільні методичні об'єднання;
- Школа вдосконалення педагогічної майстерності;
- Школа становлення новопризначеного та малодосвіченого педагога;
- педагогічна рада;
- методична нарада;
- предметно-методичні тижні;
- творчі групи;
- групові та індивідуальні консультації;
- взаємовідвідування уроків;
- тиждень молодого спеціаліста;
- курси підвищення кваліфікації;
- атестація;
- психолого-педагогічний супровід.
Мова освітнього процесу - українська