A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад
Львівської обласної ради
"Великолюбінський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр
"

ПРО НАС

Очолює заклад з 2005 року, спеціаліст вищої категорії, вчитель – дефектолог Мащак С.Й

Кількість дітей в закладі: 47 вихованці, віком від 6 до 18 років.

Ми - комунальний заклад середньої освіти – багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр  для дітей з особливими освітніми потребами.

Навчально-реабілітаційний центр створений як багатопрофільний центр для дітей:

з порушеннями інтелекту легкого та помірного ступенів  в поєднанні з тяжкими порушеннями мовлення

з розладами спектру аутизму з різними формами когнітивної недостатності

з порушеннями інтелекту легкого та помірного ступенів з різними формами когнітивної недостатності, порушеннями емоційно-вольової сфери

з хворобою Дауна та іншими складними порушеннями

В центрі залежно від особливостей контингенту здобувачів освіти та напряму (профілю) його діяльності для осіб, які мають порушення інтелектуального розвитку в поєднанні з іншими порушеннями, повинні діяти класи (дошкільні групи) для учнів (вихованців) з інтелектуальними порушеннями в поєднанні з іншими порушеннями.

Залежно від напрямів (профілів) діяльності  можуть діяти класи (дошкільні групи) для дітей з інтелектуальними порушеннями в поєднанні з іншими порушеннями.

В центрі за погодженням із засновником або департаментом освіти і науки для здобувачів освіти, які не мають складних порушень розвитку, можуть створюватися класи (дошкільні групи) для осіб, які мають порушення інтелектуального розвитку в поєднанні з іншими порушеннями, класи (дошкільні групи) для здобувачів освіти з інтелектуальними порушеннями.

Щороку діти відпочивають та оздоровлюються в санаторіях, профілакторіях, базах відпочинку.

Перебування у нас – це не лише навчання, а й безліч екскурсій, поїздок, цікавих зустрічей.

При кожній нагоді колектив намагається організувати дозвілля учнів якомога більш насичено та корисно.

У закладі освіти ми стараємося створити домашню атмосферу для наших вихованців. Тож усі свята проводимо разом, організовуючи їх цікаво і змістовно.

Діти перебувають у НРЦ з 08:30 до 18:00, тож для них організовано групи продовженого дня.

Вихователі груп не лише спілкуються з вихованцями, допомагають їм із домашніми завданнями, а і майже щоденно влаштовують прогулянки на свіжому повітрі по території закладу

Так як діти перебувають у нас протягом цілого дня, у їдальні навчально-реабілітаційного центру організовано п’ятиразове гаряче харчування.

Харчування – безкоштовне, забезпечується за рахунок обласного бюджету.

Щороку діти відпочивають та оздоровлюються в санаторіях, профілакторіях, базах відпочинку.

Головні завдання:

- забезпечення здобуття учнями (вихованцями) загальної середньої освіти на одному чи кількох її рівнях та/або дошкільної (за наявності дошкільного підрозділу) освіти з урахуванням їх індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів відповідно до державних стандартів;

- створення умов для здобуття освіти учнями (вихованцями) шляхом належного кадрового, матеріально-технічного забезпечення, забезпечення універсального дизайну та/або розумного пристосування, що враховує індивідуальні потреби та можливості здобувачів освіти;

- забезпечення системного психолого-педагогічного супроводу здобувачів освіти , зокрема із складними порушеннями розвитку, з урахуванням їх стану здоров’я, індивідуальних особливостей;

- надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг (допомоги) здобувачів освіти центру та змінному контингенту;

- забезпечення навчання здобувачів освіти із складними порушеннями розвитку за допомогою найбільш прийнятних для них методів і способів спілкування в освітньому середовищі, що максимально сприяє засвоєнню знань і соціальному розвитку;

- викладання навчальних предметів (інтегрованих курсів) способами, що є найбільш прийнятними для здобувачів освіти із складними порушеннями розвитку, у тому числі шляхом адаптації/модифікації змісту навчальних предметів (інтегрованих курсів), використання допоміжних засобів для навчання;

- .організація освітнього процесу, що ґрунтується на загальнолюдських цінностях, визначених Законами України “Про освіту”, “Про повну загальну середню освіту”, “Про дошкільну освіту” та “Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків”;

- сприяння набуттю ключових компетентностей здобувачів освіти ;

- забезпечення здійснення реабілітаційних заходів для здобувачів освіти НРЦ , а також для змінного контингенту;

- формування компетентностей для подальшого самостійного життя та соціалізації здобувачів освіти;

- сприяння всебічному розвитку здобувачів освіти;

- надання консультацій батькам (іншим законним представникам) учнів (вихованців) з метою забезпечення їх активної участі в освітньому процесі та соціалізації здобувачів освіти з особливими освітніми потребами і змінного контингенту. 

Місія закладу:

Метою нашої діяльності є  забезпечення реалізації права на освіту та розвиток дітей з особливими освітніми потребами, їх інтеграції в суспільство шляхом здійснення комплексної медичної, психологічної, педагогічної реабілітації, здобуття освіти відповідного рівня, реалізації соціально-педагогічних ініціатив, спрямованих на створення нової практики загальної та спеціальної освіти.

Допомогти кожній дитині з особливими потребами усвідомити сенс свого життя, адаптуватися та інтегруватися у суспільстві. Створити організаційні, науково-методичні, інформаційні, ресурсні умови, які сприяють всебічному розвитку особистості, задоволенню інтелектуальних, творчих, емоційних та соціальних потреб.

Заклад освіти працює над проблемою « Формування всебічно – розвиненої особистості шляхом удосконалення реабілітаційних послуг, навчально – виховного процесу через тісну співпрацю педагогів, дітей, батьків».

 Для всебічного розвитку дітей обладнано:

13 спеціально обладнаних кабінети:

- для індивідуальних та групових корекційно-відновлювальних занять,

- ресурсна кімната,

- кабінет інформатики та побутової фізики,

- кабінет практичного психолога,

- кабінет трудового навчання,

- кабінет лікувальної фізкультури;

- кабінет математики;

- кабінет української мови та літератури;

- кабінет природознавства;

- кабінет соціально – побутового орієнтування;

- кабінет логопеда;

- спортивна зала;

- актова зала;

- кабінет ритміки;

- бібліотека з читальним залом (бібліотечний фонд складає 4741 найменувань).

 При школі функціонують:

- психологічна служба;

- медпункт;

- їдальня;

- ігровий майданчик.

Форми і методи методичної підтримки педагогів:

- методична рада;

- шкільні методичні об'єднання;

- Школа вдосконалення педагогічної майстерності;

- Школа становлення новопризначеного та малодосвіченого педагога;

- педагогічна рада;

- методична нарада;

- предметно-методичні тижні;

- творчі групи;

- групові та індивідуальні консультації;

- взаємовідвідування уроків;

- тиждень молодого спеціаліста;

- курси підвищення кваліфікації;

- атестація;

- психолого-педагогічний супровід.

 

Мова освітнього процесу - українська

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора