A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад
Львівської обласної ради
"Великолюбінський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр
"

Корекційна ритміка

►Корекція і компенсація розвитку дитини з ООП не можуть відбуватися стихійно та потребують створення певних сприятливих умов для цього. Заняття з ритміки для учнів з ООП спрямовані на розвиток компенсаторних механізмів особистості кожного вихованця на основі системно-організованого навчання, спрямованого на освоєння учнями широкого діапазону життєвих навичок та вмінь, що забезпечують їм успішну інтеграцію в суспільство.

Основні завдання:

- формування рухових вмінь та навичок;

- формування пізнавальної активності;

- розвиток координації рухів, спритності, сили, витривалості;

- розвиток відчуття ритму;

- розвиток зорового аналізатора, слухового сприймання;

- удосконалення вмінь виконувати ритмічні образи в процесі сприймання та відтворення ритмічних малюнків;

- розвиток емоційної та словесно-логічної пам'яті, довільної уваги, образної уяви, фантазії.

- сприяння подальшій соціалізації учнів, підвищення їхньої самостійності та автономності, становлення моральних орієнтирів у діяльності й поведінці, виховання позитивних якостей.

Корекційні й оздоровчі завдання:

- корекція правильної постави, ходи, грації, рухів;

- корекція порушень загальної та дрібної моторики;

- корекційний розвиток моторних функцій і дихання;

- корекційний розвиток особистості розумово відсталої дитини .

- сприяння збереженню і зміцненню здоров'я учнів;

Рухи під музику не лише позитивно впливають на фізичний розвиток, але й створюють сприятливу основу для вдосконалення таких психічних функцій, як мислення, пам'ять, увага, сприйняття.

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора