A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад
Львівської обласної ради
"Великолюбінський багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр
"

ТАБЛИЦЯ СПІЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Дата: 18.04.2024 10:00
Кількість переглядів: 32

Часто на консультаціях у дитячого психолога розповідь батьків щодо взаємовідносин з дитиною є недостатньою. Часто самі батьки не помічають того, як вони спілкуються з дітьми, на скільки вони включені в діяльність дитини, які слова вживають для підтримки чи потурання дітей. Дана вправа допоможе наглядно показати батькам який тип взаємодії існує між мамою чи татом і дитиною.

Зміст вправи: психолог надає завдання погратися з дитиною з певною метою і просто спостерігає. Мета та інструменти можуть бути різними: скласти вежу з кубиків, побудувати «свій світ» в пісочниці, зліпити сім’ю тварин з пластиліну, намалювати малюнок на будь-яку тему і т. д. Варіантів може бути безліч.

Іграшки для пісочної терапії

 

Під час гри, яка зазвичай продовжується 15-20 хвилин, психолог записує свої спостереження (відмічається кількість разів) в наступну таблицю:

Дія  Мама/тато Дитина
Робить самостійно        
Тренує        
Заохочує        
Ігнорує        
Навчає        
Карає        
Хвалить        
Поводить себе агресивно      
Бере не спитавши    

  
    

Під час даної вправи можна гарно побачити наскільки батьки «включені» в гру дитини, чи граються вони з нею чи постійно чомусь повчають. В ній гарно можна спостерігати наскільки батьки помічають позитивні моменти в діях дитини, наскільки емоційно взаємодіють.

Після цього батькам стане легше зрозуміти як вони взвємодіють з дитиною.

Actualidad: Estrategias didácticas para movilizar conocimientos


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора